سرامیک های طرح بتن بر اساس سایز

پاور طوسی روشن مات آپادانا ۶۰*۶۰

پاور طوسی روشن پرسلان مات آپادانا پرسلان محصول کاشی آپادانا سرام

سرامیک پاور طوسی تیره مات آپادانا ۶۰*۶۰

سرامیک پاور طوسی تیره مات آپادانا محصول کاشی آپادانا

خرید و فروش سرامیک طرح بتن

سرامیک طرح بتن یکی از پرکاربرد ترین طرح ها در ساختمان های امروزی است.

پایداری استحکام سادگی از مواردی است که در نگاه اول این طرح ها از خود به نمایش می گذارند.

کسانی که به دنبال نما و جلوه خاص مدرن و کلاسیک هستند بدون شک برای پروژه های خود سرامیک های طرح بتن را استفاده میکنند.

اگر چه بیشتر در مراکز اداری صنعتی استفاده میشود

ولی موارد استفاده طرح های بتنی در نما و داخل ساختمان ها در حال افزایش است.

به عقیده طراحان چیدمان داخل منزل و خارج ساختمان با سرامیک های طرح سیمانی به ما کمک میکند تا با دنیای شلوغ اطرافمان راحت تر کنار بیاییم.

همچنین اکثر سرامیک های طرح بتن به رنگ طوسی هستند و این رنگ اثر خنثی در بین همه رنگ ها دارد به همین دلیل در کنار همه رنگها فضایی هماهنگ را اراده می کند.

قیمت سرامیک طرح بتن

ما به شما توصیه می کنیم برای خرید سرامیک طرح بتن و سیمانی از همکاران ما مشاوره بگیرید و به صورت شخصی اقدام نکنید

چون اگر کیفیت خوبی نداشته باشد به مرور زمان قابلیت کدر شدن را خواهد داشت.

مجموعه ای از بهترین برندهای طرح بتن در بازرگانی وی آی پی

تلفن: ۰۹۱۰۲۷۰۱۱۲۹

مزایای استفاده از کاشی و سرامیک طرح بتنی چیست؟

کاشی و سرامیک های طرح بتنی به خاطر ظاهر سخت و ماهیت بتنی که دارد تقریبا انتخابی عالی برای همه قسمت های خانه و محیط های صنعتی و اداری چه در داخل و چه در خارج آن است.

نگهداری کمتر و مقاومت بالاتر، سطح غیر لغزنده برای مکان های پر تردد و مناطقی که در مسیر گرما هستند مثل اطراف شومینه از موارد دیگر مزایای آن می باشد.

اکثر آن ها ۱۰۰% ضد آب هستند و شما می توانید با خیال راحت از آنها در حمام و اتاق های مرطوب بدون نگرانی از نم دادن یا پوسته شدن لعاب با رعایت دستورالعمل های کارخانه تولید کننده استفاده کنید.

به طور کلی می توان گفت:

مزیت‌های سرامیک و کاشی با طرح بتن عبارتند از:
۱. زیبایی و طراحی منحصر به فرد: دارای ظاهری مدرن و استایلیش است که به اتاق‌ها و فضاهای مختلف جذابیت می‌بخشد. طرح بتن با نما و الگوهای متنوعی در دسترس است که می‌توانید بر اساس سلیقه و سبک دلخواه خود انتخاب کنید.

۲. مقاومت در برابر رطوبت: کاشی و سرامیک با طرح بتن به دلیل ویژگی ضد آب و نفوذپذیری کمتر، برای استفاده در فضاهایی که با رطوبت مواجه هستند (مانند حمام و آشپزخانه) بسیار مناسب هستند.

این خصوصیت باعث می‌شود که سطح کاشی و سرامیک بدون ایجاد خراش یا سفید شدگی طولانی مدت باقی بماند.

۳. نگهداری و تمیزکاری آسان: این طرح از کاشی و سرامیک به دلیل سطحی صاف خاصیت جاذبیت گرد و غبار و لکه‌ها را ندارند. این ویژگی باعث می‌شود تمیزکاری آنها بسیار ساده و سریع باشد.

همچنین، کاشی و سرامیک طرح بتن اغلب ضد لکه هستند.

۴. مقاومت در برابر خراش: کاشی و سرامیک با طرح سیمانی به دلیل ساختار محکم و مقاوم، در مقابل خراش‌ها و ضربه‌های روزمره مقاوم هستند. این ویژگی باعث می‌شود که طول عمر آنها بالا باشد و نیاز به تعویض و تعمیر کمی داشته باشند.

۵. سازگاری با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی: کاشی و سرامیک طرح بتن به دلیل هدایت حرارت نسبتاً خوب، با سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی سازگاری خوبی دارند. به همین دلیل، آنها برای استفاده در فضاهایی مانند خاص بسیار مناسب هستند.
لازم به ذکر است که هر ماده‌ای مزایا و معایب خود را دارد و در صورت نیاز به انتخاب کاشی و سرامیک با طرح بتن، بهتر است با یک کارشناس مشورت کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.