شما در صفحه مدیرعامل گروه بازرگانی VIPceram حضور دارید

افتخارات علمی مدیرعامل

مدارک علمی

دوره «دکتری مدیریت حرفه‌ای کسب و کار»
 آکادمی TUV international ایتالیا

این دوره بالاترین سطح دوره برای آموزش مدیران ارشد کشور جهت ارتقای سطح کسب وکار  می باشد.دانش پذیران با گذراندن این دوره ها می توانند در هر فرایندی مانند بازاریابی،فروش،تامین مالی، مدیریت استراتژیک، تحول دیجیتال، منابع انسانی که نیاز به مدیریت دارد شرکت خود را در سطح عالی هدایت و رهبری کنند.

دوره MBA <<مدیریت پیشرفته راهبردی کسب و کار >>
 آکادمی TUV international ایتالیا
محل دوره: استانبول

برابر با رتبه کارشناسی ارشد در زمینه ی مدیریت کسب و کار در رشته تجارت محسوب می شود.کارخانه ها نیاز دارند تا در مدیریت امور از متخصصان و افرادی با مهارتهای مدیریتی ویژه استفاده کنند.در واقع مدیریت کسب و کار یا مدیریت MBA دانشی می باشد که طی آن با یادگیری روش های به روز و کارامد مدیریت اقدام به ارائه بهترین نظریات و رفتار ها و اعمال مختلف برای پیشبرد کسب و کار خود یا شرکت  می کنید.

دوره «مدیریت مالی»
 آکادمی TUV international ایتالیا

مدیریت مالی جایگاه ویژه‌ای در کسب و کار دارد که برای حفظ و کنترل نقدینگی یک واحد کسب و کار، می‌تواند آن را به هدف نهایی که برای آن تلاش می‌کند یعنی افزایش سود و سرمایه برساند.هدف از تشکیل شدن مدیریت مالی این است که این مدیریت سلامت مالی کسب و کارها را تضمین کند و با کنترل نقدینگی آن‌ها را به سمت پیشرفت سوق می‌دهد.

دوره <<مدیریت قوانین بین المللی مالیات گمرکی>>
 آکادمی TUV international ایتالیا
محل دوره: دبی،امارات متحده عربی

ارتباط بین فعالان صنایع ایران و کشورهای منطقه را بدون واسطه ممکن می سازد تا تولیدکنندگان منطقه که در زمینه خدمات بازرگانی، صادرات کالا، تجارت، حمل و نقل بین المللی و پروژه های ساخت و ساز فعالیت می کنند، به راحتی با شرکای تجاری خود همکاری کنند.

دوره HSE-MS <<سیستم مدیریت ایمنی ، بهداشت حرفه ایی و زیست محیطی>>
 آکادمی TUV international ایتالیا
محل دوره: استانبول

ایزو HSE-MS به این مفهوم است که سازمان یا شرکت مربوطه یک توافق بین المللی را قبول کرده است که طی این توافق تمامی چارچوبهای بین المللی را در حوزه بهداشت شغلی و ایمنی محیط زیست باید پیاده سازی کند و طبق این چارچوبها به کار خود ادامه دهد . در این گواهینامه ایمنی محیط زیست به نوعی به صورت مکمل دیگر استانداردها پیاده سازی می شود و با آنها تطبیق کامل دارد .

دوره IMS <<سیستم مدیریت یکپارچه>>
 آکادمی TUV international ایتالیا
محل دوره: استانبول

 اخذ  سیستم مدیریت یکپارچه IMS به این مفهوم است که سازمان یا شرکت مربوطه یک توافق بین المللی را قبول کرده است . طی این توافق سیستم مدیریت یکپارچه در آن سازمان پیاده سازی می شود.در این گواهینامه تمامی فرایندها و چارچوبهای سازمان به صورت یکپارچه و واحد در خدمت هدف قرار می گیرند . به عبارتی هر سه گواهی بین المللی ایزو ۹۰۰۱،ایزو ۱۴۰۰۱ و ایزو OHSAS18001 را دارا می باشد.

من مهدی فرامرزی هستم

با سالها سابقه مدیریت فروش در شرکت های صنعتی و محصولات ساختمانی
مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی گرماب و صاحب امتیاز برند VIP

شما می توانید به راحتی نسبت به روند همکاری ما با مشتریانی که قبلا افتخار همکاری با آنها را داشته ایم و همچنان با آنها در ارتباط هستیم اطلاع پیدا کنید تا با خیالی آسوده کار را به ما بسپارید.

در مجموعه VIPceram متخصصان ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.

پس از سالها تحصیل در رشته های مدیریتی،مالی و صنعتی در داخل و خارج از کشور و ارتباط با شرکتهای بزرگ بازرگانی و ساختمانی تصمیم گرفتم تجربیاتم را با راه اندازی سایت فروشگاهی VIPceram با شما در میان بگذارم و با جمع آوری برندهای خاص و مشاوره صحیح از طرف بنده و تیم متخصص VIPceram بهترین و مناسب ترین کالای ساختمانی را به شما عرضه کنیم تا از ارتباط با ما خوشحال باشید.

Follow me on Twitter and Facebook