نمایندگی کاشی صالح سرام آباده

نماینده انحصاری کاشی صالح سرام آباده در تهران

کاشی صالح سرام آباده

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان برند های سرامیک در ایران شرکت کاشی صالح سرام آباده است که زیرمجموعه غول بزرگ تولید کاشی و سرامیک ایران یعنی مجموعه تولیدی کاشی و سرامیک آباده است.

تولیدات این شرکت سهم زیادی از بازار داخلی و صادرات را پذیراست و واحد های مختلف شرکت از آزمایشگاه گرفته تا سالن های تولید در سه شیفت و به صورت مداوم در حال تولید هستند.

سایز های کاشی صالح سرام آباده

تولیدات شرکت کاشی صالح سرام شامل موارد زیر می شود:

  • ۸۰*۸۰ پرسلان پولیش
  • ۸۰*۸۰ پرسلان لعابدار
  • ۶۰*۶۰ پرسلان پولیش
  • ۶۰*۶۰ پرسلان لعابدار
  • ۶۰*۶۰ خاک قرمز
  • ۱۲۰*۴۰ پرسلان مات

کیفیت تولیدات کاشی صالح سرام آباده

حقیقتا معیار مشخی برای درجه بندی تولیدات کاشی و سرامیک وجود ندارد.متریال و موادی که در تولید سرامیک های این شرکت استفاده می شود تمامی استاندارد های داخلی را دریافت کرده است.

از نظر مواد اولیه (به جز رنگ) تمامی مواد اولیه از داخل ایران تامین می شود.تمامی دستگاه های کارخانه استاندارد ها را برای تولید محصولات با کیفیت قابل قبول دارا می باشند.

قیمت کاشی صالح سرام آباده

به طور کلی با توجه به عواملی مانند قیمت مواد اولیه دستمزد کارگر تقریبا می شود گفت به خاطر پایین ترین قیمت بازار کاشی سرامیک ایران،محصولات شرکتهای صالح سرام آباده،کاشی پاسارگاد آباده و صدیق سرام اباده پرطرفدارترین محصولات کاشی و سرامیک ایران در بازار داخلی هستند.

مدیران کاشی صالح سرام آباده با بیان اینکه در سال های اخیر قیمت کاشی و سرامیک با افزایش پی در پی رو به رو شده است سعی دارند که همیشه کمترین افزایش را در بین شرکت های تولید کاشی و سرامیک داشته باشند به طوری که لیست قیمت کاشی صالح سرام آباده پایین ترین قیمت بازار را داشته باشد.

طرح های کاشی صالح سرام آباده

برای اطلاع از آخرین طرح های تولیدی و کاتالوگ محصولات پرسلان لعابدار و پرسلان پولیش با شماره ۰۹۱۰۲۷۰۱۱۲۹ تماس حاصل بفرمایید.

در این دنیای رقابتی که به سرعت در حال تغییر است ما نیز برای جلب رضایت مشتریانمان و برآوردن انتظاراتشان اقدام به اخذ نمایندگی های کاشی و سرامیک کرده ایم تا ظرفیت محصولات و ارائه خدمات خود را بیشتر کنیم.

از این جهت سالهاست مجموعه گروه بازرگانیVIP  اقدام به دریافت نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک آباده کرده و محصولات شرکت های صالح سرام آباده،کاشی پاسارگاد سرام آباده و صدیق سرام آباده را در بیش از ۱۱۰ شهر و ۱۲۰۰ نمایندگی توزیع میکند.

ما از طریق ایجاد شبکه گسترده ای از فروشندگان در سال ۹۹ به تنهایی ۳۸% از تولیدات این شرکت ها را به مشتریان بازرگانی VIP عرضه کرده ایم.مطمئن باشید ما بخشی از راهبرد بازاریابی خود را رضایت مشتریانمان قرار داده ایم و به همین دلیل قطعا بهترین شرایط فروش را ارائه می کنیم و آماده پیشنهادات و انتقادات مشتریان و مصرف کنندگان هستیم.

شما خریدار گرامی می توانید محصولات صالح سرام آباده را یه صورت حمل مستقیم از کارخانه،انبارهای تهران و یا نمایندگی های این بازرگانی در نزدیک ترین شهربه محل پروژه خود خریداری بفرمایید.

انبارهای کارخانجات کاشی آباده در تهران:

  1. شهریار
  2. افسریه
  3. شهر ری

Follow me on Twitter and Facebook

لیست محصولات صالح سرام آباده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *