پاور طوسی روشن مات آپادانا ۶۰*۶۰

پاور طوسی روشن پرسلان مات آپادانا پرسلان محصول کاشی آپادانا سرام

حریر کرم مات پرسلان آپادانا

حریر کرم مات پرسلان آپادانا محصول کاشی آپادانا سرام

سرامیک پاور طوسی تیره مات آپادانا ۶۰*۶۰

سرامیک پاور طوسی تیره مات آپادانا محصول کاشی آپادانا

ناتالی آپادانا سرام ۶۰*۶۰

ناتالی آپادانا سرام محصول کاشی آپادانا سرام
کاشی آپادانا سرام

نمایندگی کاشی آپادانا سرام

شرکت کاشی آپادانا سرام یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان و شناخته شده ترین برند های کاشی و سرامیک در کشور است و در سال های اخیر به طور مداوم خود را در مسیر رشد و نوآوری قرار داده است.

کاشی آپادانا سرام توسط متخصصینی اداره می شود که سالها در صنعت کاشی و سرامیک کشور فعالیت داشته اند.

کاشی آپادانا سرام در هر دو سطح کاشی و سرامیک مشغول تولید است و این شرکت با طیف وسیعی از طرح ها و سایز ها خود را متعهد به راضی نگه داشتن مشتریان با افزایش کیفیت بالاتر از حد استاندارد می داند.

ماموریت این شرکت این است که همیشه طرح ها و کیفیتی ارائه دهد که مورد انتخاب همیشگی مشتریان و خریداران باشد.

چالش این شرکت همیشه بهبود و ارتقاست به همین دلیل در هر زمانی مدیران این شرکت به فکر بهبود ویژگی های محصولات هستند.

اکنون کاشی آپادانا قزوین سرام صاحب یک استاندارد جهانی است و از این رو طرح های کاشی و سرامیک آپادانا در اکثر پروژه های کشور از جمله خانه ها،مدارس،دانشگاه ها،هتل ها و بیمارستان ها نصب و قابل مشاهده است.به همین دلیل با اطمینان می توانیم بگوییم محصولات کاشی آپادانا از بالاترین کیفیت در بین تولیدات داخلی برخوردار است.

سایز محصولات کاشی آپادانا سرام

سرامیک های پرسلان کاشی آپادانا در سایز های ۳۰*۳۰  ۴۵*۴۵ ۶۰*۶۰  ۸۰*۸۰ ۱۰۰*۴۰ ۱۲۰*۴۰ ۶۰*۱۲۰ و کاشی های دیوار در سایز ۶۰*۳۰ و ۹۰*۳۰ تولید می شود و تمرکز اصلی تولیدات این شرکت بر روی تولید سرامیک های پرسلانی مات و ترانس است.

قیمت محصولات کاشی آپادانا سرام

در زمینه قیمت کاشی آپادانا بسیار قیمت خوبی ارائه می کنند که در میان شرکت های تولید کننده سرامیک پرسلان پایین ترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

کیفیت محصولات کاشی پادانا سرام

در تولید بیسکوییت بدنه محصولات کاشی آپادانا دو نوع فرمول استفاده شده است.

کاشی های دیوار کاشی آپادانا سرام

کاشی های دیوار عموما از خاک معمولی یا به اصطلاح خاک قرمز تولید می شوند اما در تولید کاشی های دیواری و بدنه آپادانا در سایز های ۶۰*۳۰ و ۹۰*۳۰ از خاک سفید استفاده می شود که اولین ویژگی آن استحکام بیشتر بدنه می باشد.

سرامیک های پرسلانی کاشی آپادانا سرام

سرامیک های سایز ۱۲۰*۶۰ ۶۰*۶۰ ۸۰*۸۰ ۳۰*۳۰ ۱۲۰*۴۰ ۱۰۰*۴۰ ۴۵*۴۵ با فرمول پرسلان واقعی تولید می شوند که جذب آب نردیک به صفر دارد و در برابر گرما،سرما و انواع شرایط جوی مقاوم است.

پس به راحتی و با اطمینان خاطر می توانید آنها را در نما و فضاهای خارجی نصب کنید و نگران آسیب دیدن این سرامیک ها به مرور زمان نباشید.

لعاب محصولات کاشی آپادانا سرام

کاشی و سرامیک های تولید شده در کاشی آپادانا در دو نوع لعاب مات و لعاب براق (ترانس) تولید می شود که محصولات با لعاب مات سطح قیمتی ارزان تری نسبت به لعاب براق دارد.

کاتالوگ طرح های کاشی آپادانا

به دلیل تعداد زیاد طرح های کاشی آپادانا امکان قرار دادن همه طرح ها در سایت وجود ندارد اما شما می توانبد از طریق ارتباط با واحد فروش عکس طرح مورد نظر خود را بوسیله یکی از پیام رسان ها دریافت بفرمایید.

برای اطلاع از طرح های عمومی،طرح های برند و برنامه تولید کاشی آپادانا با واحد فروش در تماس باشید تا بهترین و پایین ترین قیمت را دریافت کنید.