شرکت کاشی رزن تایل

شرکت صنایع کاشی رزن تایل یکی از برند های مطرح تولید کننده سرامیک در شرق کشور است که با هدف تولید سرامیک های پرسلانی با آخرین تکنولوژی روز دنیا در صنعت کاشی و سرامیک و صادرات به کشور های امارات، قطر و یرخی کشور های شرقی و اروپایی تاسیس شد.

این برند به دلیل طرح های متنوع و کیفیت بالا در زمینه صادرات به کشور های شرقی بسیار فعال است.

ماشین آلات این مجموعه که در سوله ای به مساحت ۲۵۰۰۰ مترمربع قرار دارد یکی ار پیشرفته ترین ماشین آلات دنبا می باشد و برای راه انداری آن از متخصصین کشور های اروپایی چینی و هندی استفاده شده تا بهترین محصولات وارد بازار شود.

محصولات کاشی رزن تایل از خاک رس و سیلیس تولید می شود که کاملا مناسب فضاهای داخلی و خارجی است و در برابر سایش، ضربه مفاومت بالایی دارد و به همین دلیل دارای طول عمر بالایی است.

محصولات کاشی رزن تایل شامل تولیدات پرسلانی است.

تولید تخصصی سرامیک های پرسلانی

شرکت کاشی رزن تایل به صورت تخصصی در حال تولید سرامیک های پرسلانی مات و پولیش می باشد که این باعث تمرکز بیشتر بر روی آزمایش و تحقیق و توسعه کیفیت محصولات شده است.

طرح های کاشی رزن تایل

سرامیک های کاشی رزن تایل در طرح های زیر تولید می شوند.

طرح هایی با الهام ار سنگ تراورتن

طرح هایی با طرح مرمر سفید، طوسی، طلایی

طرح های بتن طوسی و کرم

سایز محصولات کاشی رزن تایل

طرح هایی که در بالا اشاره شد در سایز های ۸۰*۸۰ و ۱۲۰*۶۰ با لعاب های مات و پولیش تولید می شوند.

ویژگی برجسته کاشی رزن تایل

۱- کیفیت بالا

محصولات کاشی رزن تایل با استفاده از مود اولیه با کیفیت و تکنولوژی پیشرفته ماشین آلات تولید می شود.

۲- تنوع در طراحی

این شرکت به دلیل طراحی های متنوع و زیبا انتخابی ایده آل برای خریداران است و به معماران این امکان را می دهد تا به راحتی در طراحی ها خود از این طرح ها استفاده کنند.

۳- مقاومت بالای محصولات

محصولات رزن تایل برابر هر نوع شرایط فیزیکی تست و آزمایش شده اند و استاندارد های جهانی را در سطح بالاتری دریافت کرده اند.