راهنمای خرید کاشی و سرامیک

انتخاب کاشی حمام و سرویس بهداشتی

لطفا از طرح های کاشی سرویس بهداشتی و حمام موجود در انبار وی آی پی سرام دیدن فرمایید.

کاشی مایلو طوسی پارس کویر

کاشی مایلو طوسی پارس کویر با قیمتی ارزان یک انتخاب عالی برای تزیین دیوار آشپزخانه و سرویس های بهداشتی شما

گلاریس طوسی پارس کویر

کاشی گلاریس طوسی با لعاب براق و دکور رستیک جهت آشپزخانه،حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.

گلاریس کرم پارس کویر

کاشی گلاریس کرم با لعاب براق و دکور رستیک و طرح کلکته جهت آشپزخانه،حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.
انتخاب کاشی سرویس بهداشتی

در ابتدا بگویم شما برای انتخاب کاشی سرویس بهداشتی به دنیای سخت انتخاب طرح و رنگ و جنس قدم خواهید گذاشت.شما اگر هیچ اطلاعی هم از کاشی سرویس بهداشتی و حمام نداشته باشید با انتخاب خود میتوانید آغازگر یک سبک در این عرصه باشید.پس این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

۱. انتخاب کاشی بر اساس سایز

هر چه زمان می گذرد تمایل مصرف کنندگان برای استفاده از کاشی سرویس بهداشتی و حمام با سایز بزرگتر بیشتر می شود اما چرا؟

مهمترین دلیلی که خریداران بیان می کنند این است که فضا را را به دلیل خطوط کمتر دوغاب بین کاشی بزرگتر نشان می دهد و ظاهری یک دست تر به دیوار ها می دهد.در واقع ایده اصلی بزرگتر نشان دادن فضای حمام و سرویس های بهداشتی کوچک در معماری امروزه ساختمان ها است.

البته ذکر این نکته بسیار مهم است که کاشی های سایز کوچک تر هم طرفداران خود را دارد و می توان با بکار بردن رنگهای مناسب جلوه ای زیبا را ایجاد کرد. همچنین کاشی با سایز بزرگتر احتیاج به مراقبت بیشتری دارد و در صورت شکستگی و ایجاد مشکل در قسمتی از آن شاید مجبور باشید تمام کاشی را تعویض کنید.

۲. انتخاب کاشی بر اساس طرح

اساسا وقتی صحبت از طرح کاشی و سرامیک می شود باید به طرح های رایج زمان انتخاب خود دقت کنید اما اگر نظر خودتان بیشتر اهمیت دارد می توانید با طیف وسیعی از کاشی با رنگ های مختلف طرح ایده آل خود را پیاده کنید.اینجاست که ایده های زیادی پیش روی خود خواهید داشت.

طرح کاشی ارتباط مستقیمی با نحوه دکوراسیون سرویس شما دارد مثلا اگر شیرآلات به رنگ طلایی انتخاب کردید کاشی یه رنگهای مشکی یا طوسی و اگر شیرآلات به رنگ سفید خریداری کرده اید کاشی هایی به رنگ سفید را در پشت دوش میتوانید نصب کنید تا طرح زیبا تری به شما بدهد.همچنین نورگیر بودن فضای خود را هم در نظر بگیرید.

۳. انتخاب کاشی بر اساس رنگ

در این بخش گزینه های زیادی پیش روی شماست که می تواند انتخاب شما را سخت کند. در واقع انتخاب رنگ با طرح کاشی ارتباط مستقیمی دارد چون تصورات شما در مورد رنگ محدود به رنگ های اصلی است حال آنکه در فرمول تولید کاشی بی شمار رنگ وجود دارد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم صفحات رسانه های اجتماعی و گالری فروشگاه های کاشی را بررسی کنید.سپس خواهید دید تصاویر زیادی از فضاهای واقعی خواهید یافت، بنابراین بهتر می توانید تصور کنید که یک کاشی با طرح و رنگ خاص در یک خانه واقعی چگونه به نظر می رسد. وقتی شروع به مرور کردید و چیزی را که دوست دارید پیدا کردید آنگاه می توانید بهترین تصمیم را بگیرید و جذابیت انتخاب خود را پس از اجرا ببینید.

طبیعتا رنگ های روشن طرفداران زیادی دارد ولی اگر عاشق رنگ های تیره هستید از انتخاب آن نهراسید.شما می توانید رنگ های روشن و تیره را در کنار هم بکار ببرید و مطمئن باشید ظاهری جذاب را به شما آرائه می دهد فقط کافیست کمی در مورد اصول ترکیب رنگ ها مطالعه کنید.

توصیه ما به شما برای فضاهای کوچک،کاشی حمام و سرویس بهداشتی به رنگ روشن است چون نور را انعکاس داده و فضای مورد استفاده شما را بزرگتر نشان می دهد و برای سرویس های بزرگ انواع رنگ ها را میتوانید با هم ترکیب کنید.

جمع بندی

کاشی پر مصرف ترین متریال در سرویس بهداشتی و حمام است.امروزه انتخاب کاشی حمام و سرویس بهداشتی در میان تعداد زیاد طرح و رنگ یک هنر است. حمام ها و سرویس های بهداشتی می توانند بزرگ یا کوچک باشند و کاشی ها اگر به دقت انتخاب شوند حس شادی و رضایت را برای شما به ارمغان خواهند آورد و خستگی یک روز کاری سخت را با یک حمام عالی به در بیاورند.

برای انتخاب بهتر کاشی حمام و سرویس بهداشتی قبل از خرید حتما از کارشناسان ما در مورد برند،رنگ،طرح و دیگر اطلاعات مشاوره رایگان بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید