راهنمای خرید کاشی و سرامیک

سرامیک نانو پولیش را بشناس بعد بخر

سرامیک نانو پولیش چیست

در این مقاله قصد داریم در مورد سرامیک های نانو پولیش توضیح دهیم تا کاملا با عبارت نانو پولیش آشنا شوید و اگر قصد خرید سرامیک نانو پولیش را دارید ویژگی های این نوع سرامیک پرسلان را بدانید.

سرامیک های پرسلان پس از تولید دارای سطحی متراکم و سخت هستند که پس از فرآیند پولیش خوردن دارای سطحی براق و بدون لعاب می شوند که این به درخشندگی سرامیک پرسلان کمک می کند.اما این سرامیک پولیش شده بعد از اتمام مرحله پولیش روی سطح خود حفره های ذره بینی و بسیار ریزی خواهد داشت که این حفره ها باعث جذب آب و لکه های سرسخت خواهد شد.

به طور خلاصه زمانیکه پرسلان پخته می شود جاذب آب نیست اما طی فرآیند پولیش زدن برای براق شدن به علت ایجاد حفره های زیاد روی سطح آن آب را جذب کرده و مستعد لکه پذیری خواهد شد.

حال راه حل این مشکل چیست؟

پس از اینکه این معایب در سرامیک پرسلان پولیش خود را نشان داد تولید کنندگان کاشی و سرامیک پولیش به فکر چاره ای بودند تا با درزگیری این حفره ها هم مشکل جذب آب و لکه پذیری را حل کنن و هم درخشندگی و حس لطافت سرامیک پرسلان را افزایش دهند.

در این راه تولیدکنندگان با استفاده از موادی بر پایه حلال ها به راه حلی دست یافتند.آنها لایه ای که عمدتا از سیلیس مایع تشکیل می شود را روی سطح سرامیک های پولیش خورده ریختند تا منافذ میکروسکوپی روی سطح سرامیک را پر کند و در نتیجه سطح روی سرامیک غیر قابل نفوذ در برابر آب،لکه،گرد و غبار و هر عامل مضر بیرونی شود.

در واقع نانو یک پوشش نیست یک لایه با پیوند فیزیکی است که روی سرامیک اجرا می شود.

پس دیگر لازم نیست سر خود را بخارانید و برای رفع لکه روی سرامیک خانه ها،مراکز خرید و بخش های مسکونی و تجاری دنبال چاره باشید چون سرامیک های نانو پولیش این مشکل را حل کرده است و تا زمانی که شما بخواهید از نظر درخشندگی دوام خواهند داشت.

محصولات نانو پولیش بازرگانی وی آی پی

بعد از انتخاب محصول جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید